יום שישי, 5 ביוני 2015

עידו בי וצוקי - שבע ורבע (2015) *שיר חדש* - "גלובוס מדיה"


להורדה מ-myfile
 גלובוס מדיה
להורדה משרת כשר
גלובוס מדיה
להורדה מ-upf
גלובוס מדיה






אנו המקור האיכותי ביותר שיעלה את כל הסרטים וסדרות אחרי השידור ,כאן תוכלו להתעדכן בכל המדיה: סרטים, סדרות, שירים חדשים, הצצות, ומאחורי הקלעים. השארו איתנו ותהנו מהכל בחינם! או שתעשו לנו לייק ב-Facebookצפייה מהנה!

מילים לשיר: 👇

בעיר שנראית ממש כמו ציור
קלישאות כתובות על הקיר
בניתי תכניות לאיפה נגור 
כבר מיצינו את פלורנטין

מאמי נתנשק נרגע
הזמן הזה רץ כמו משוגע
רבע לשבע חלמתי לרגע
שבסוף נתחתן
ושבסוף את תגידי לי כן
שבע ורבע חלמתי לרגע

את יודעת היטב לגעת לי בגוף
מולך אני שקוף
תורידי את הבגדים 
שמיים נופלים עלינו הלילה
לילה לילה לילה .

השארת לי בית ריק וקודר
הלב שלך כמו דירה להשכיר
המפתח עובר למישהו אחר 
זה כמו לצלול לים שלם בלי אוויר

מאמי נתנשק נרגע
הזמן הזה רץ כמו משוגע
רבע לשבע חלמתי לרגע
שבסוף נתחתן
ושבסוף את תגידי לי כן
שבע ורבע חלמתי לרגע

את יודעת היטב לגעת לי בגוף
מולך אני שקוף
תורידי את הבגדים 
שמיים נופלים עלינו הלילה
לילה לילה לילה .

מאמי נתנשק נרגע
הזמן הזה רץ כמו משוגע
רבע לשבע חלמתי לרגע
שבסוף נתחתן
ושבסוף את תגידי לי כן
שבע ורבע חלמתי לרגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה