יום ראשון, 31 במאי 2015

מאור אדרי - (my name is (2015 *שיר חדש* - "גלובוס מדיה"



להורדה מ-myfile
 גלובוס מדיה
להורדה משרת כשר
גלובוס מדיה
להורדה מ-upf
גלובוס מדיה




אנו המקור האיכותי ביותר שיעלה את כל הסרטים וסדרות אחרי השידור ,כאן תוכלו להתעדכן בכל המדיה: סרטים, סדרות, שירים חדשים, הצצות, ומאחורי הקלעים. השארו איתנו ותהנו מהכל בחינם! או שתעשו לנו לייק ב-Facebook. צפייה מהנה!

מילים ולחן: מאור אדרי
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור

מה איתה?
תגיד אתה יודע מה קורה עם השכנה שלך?
כן זאתי מדירה 5 כזה אני לא מתייאש.
תקשיב אחי עם כל המבטים נראה לי מתבקש.
אז מה אתה אומר אולי הגיע זמן לרדת 3 קומות ברגל,
לדפוק לה על הדלת.
עכשיו היא בטח לבדה סלון שוכבת,
תקועה באיזה סרט 3 דפיקות בדלת, אני רציתי להגיד ...

My name is מאור אדרי נעים לי גם מאוד,
אולי את לא יודעת אז אגלה לך סוד.
אני עושה שמח כמעט בכל העיר,
אולי נעוף על בירה הלילה עוד צעיר.

אז מה איתך?
ספרי לי מה קורה ממש עכשיו בתוך הלב שלך,
ואם את מרגישה טיפה כמוני אז הלילה, אמא איזה לילה.
מקווה שקר לה. 
משהו חדש מתחיל עכשיו ודי לה,
מכל מי שהיה לה ... רק תרשי לי להזכיר ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה