יום שלישי, 12 במאי 2015

אור אדי - אתה חיי (אינתה עומרי) (2015) *שיר חדש* - גלובוס מדיה"


להורדה מ-myfile
 גלובוס מדיה
להורדה משרת כשר
גלובוס מדיה
להורדה מ-upf
גלובוס מדיה






"אתה חיי" זהו הסינגל השישי מתוך אלבום הבכורה שעתיד לצאת בקרוב לזמרת אור אדי, רק שלוש שנים עברו מאז השתתפה בעונה הראשונה של THE VOICE ישראל ואור ממשיכה לבסס את מעמדה ומסתמנת כאחת הזמרות הבולטות והמבטיחות בז'אנר.
"אתה חיי" זו בעצם הגרסה הישראלית ללהיט אולי הכי מוכר ברחבי העולם "אינתה עומרי" של אום כולתום.
את המילים כתב אסי לביא ללחן של מוחמד עבד אל-ואהב ובעיבוד חדשני ותוסס של DJ VIVO 
ל"אתה חיי" קדמו השירים:
"לא מבינה", "הלב רוצה", האור בעיניי", "אגו" ו"במקומי"

----------------------------------------­-----------------------

מילים:

רק לך אהובי שנים חיכיתי
אתה חיי, רוצה איתך לחיות לנצח
רק תגיד לי, רק תגיד לי
שאתה רק שלי ורק איתך אני רוצה לקום כל בוקר

פזמון:
ולא אכפת לי מה יאמרו כולם
שיתהפך מצידי כל העולם
אז תן לי יד ובוא נברח מכאן
נעוף רחוק בין קשת לענן
פזמון חוזר:
ולא אכפת לי מה יאמרו כולם....

----------------------------------------­-----------------------

אנו המקור האיכותי ביותר שיעלה את כל הסרטים וסדרות אחרי השידור ,כאן תוכלו להתעדכן בכל המדיה: סרטים, סדרות, שירים חדשים, הצצות, ומאחורי הקלעים. השארו איתנו ותהנו מהכל בחינם! או שתעשו לנו לייק ב-Facebookצפייה מהנה!













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה