יום רביעי, 1 באפריל 2015

אלקנה מרציאנו - ים של געגוע *חדש* *לפני שעה* / 2015 - "גלובוס מדיה"


מילים ולחן: אופיר כהן
עיבוד והפקה מוסיקלית: תמיר צור
צילום: דורון עדות
עיצוב עטיפה סיני גרפיקס בע"מ
אבי גואטה, הליקון מיוזיק אפריל 2015

בין השתיקות לבין העצב 
חיפשתי לי פינה שקטה ללב
לדבר מעט עם אלוקים
כשהכאב שורף בפנים
בחיים אני הבנתי 
עם הזמן בסוף הכול עובר
עלייך מוותר אני עוד אתגבר

אני הולך ממך פגוע 
איתך אבדו לי התקוות
נותר בי ים של געגוע 
לחיבוקים לנשיקות שלך
כל רגע כל שנייה היית אצלי במוח
אבל עכשיו אני רוצה אותך לשכוח

מכתב ישן אני מצאתי 
כתבת לי פעם שאת אהבת אותי
לאן זה נעלם חלף לו ונדם
הרסת את האמון בינינו
חיפשת סיבה כדי להיות איתו
אני עכשיו חופשי הניחי לנפשי

אני הולך ממך פגוע 
איתך אבדו לי התקוות
נותר בי ים של געגוע 
לחיבוקים לנשיקות שלך
כל רגע כל שניה היית אצלי במוח
אבל עכשיו אני רוצה אותך לשכוח

להורדה מ-myfile
גלובוס מדיה
להורדה מ-upf
גלובוס מדיה
להורדה מ-שרת כשר
 גלובוס מדיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה